Dandanes je bolj za potrošnike trd in trgovci se poslužujejo najrazličnejših prijemov, da bi si zagotovili dobro prodajo. Prodajne akcije, različni boni in popusti ali cenovni paketi, z vsem tem smo se že srečali. Če vas pa zanima res ugoden nakup z najrazličnejšimi kuponi, pa obiščite stran http://www.vsikuponi.si/poisciakcijo.html.
Vsem nam je znan občutek poišči akcijo, ko pregledujemo različne prospekte in reklame ter iščemo ugoden nakup. Marsikdo pa ne ve, da tudi prodajalci dajejo veliko poudarka na poišči akcijo, saj tudi proizvajalci dajejo najrazličnejše popuste trgovcem, da oni potem prodajajo blago. Pospeševanje prodaje, ki je usmerjeno v trgovske posrednike, je zelo konkurenčno orodje za najrazličnejša proizvodna podjetja. Uporabljajo se zato, ker si z njimi podjetja pomagajo pri uspešnem predstavljanju novih izdelkov potrošnikov ter si zagotovijo dobro pozicijo v prodajnem prostoru. Trgovske posrednike proizvajalci pridobijo na različne načine, saj kričanje poišči akcijo ne pomaga prav nič. Potrebno se je držati drugih strategij.
Popust, ki ga proizvajalec ponudi trgovskemu posredniku pri vsakem nakupu je zelo dobro orodje, saj ga lahko trgovec porabi za to, da takoj zniža cene tudi svojim izdelkom in tako privabi več kupcev ali pa cen ne spremeni in razliko takoj spremeni v svojo dobiček. Dodatek je del poišči akcijo, ko trgovec prejme nek znesek kot nadomestilo, ker proizvajalčev izdelek promovira v prodajalni. Brezplačno blago je vsem všeč, zato proizvajalci velikokrat posrednikom ponudijo brezplačno blago ali določeno darilo, ob pogoju, da posrednik nakupi določeno količino blaga. Različni sejmi in razstave pokažejo zadnje dosežke v ponudbi najrazličnejšega blaga. Med sejmom je izvrstna priložnost, da proizvajalci predstavijo in demonstrirajo svoj izdelek in tako informirajo potencialne stranke, odgovarjajo na vprašanja ter seveda sprejemajo naročila na licu mesta.
Najbolj pogost način za poišči akcijo pa je seveda različen oglasni material, kot na primer plakati, prospekti, brošure ter seveda oglasi, ki nas spremljajo tudi po radiu in televiziji in so namenjeni še dodatnemu pospeševanju prodaje.