Nedolgo nazaj sem imel možnost prebrati knjigo z zanimivim naslovom – Uživajmo v prodaji. Glede na to, da že nekaj let pogosto berem knjige s podobnimi naslovi in vsebino, sem bil tokrat kar malo skeptičen, saj običajno tovrstne knjige ponujajo lepo zavite nasvete, ki v teoriji zvenijo povsem v redu in enostavni, v praksi pa jih je mnogo težje sprovesti. Vseeno pa sem knjigo Uživajmo v prodaji prebral z velikim zanimanjem, sam jo je napisal avtor, ki ima že 20 letne izkušnje v prodaji b2b (torej business-to-business – prodaja podjetje-podjetju). Ko sem odkril, da nikakor ne gre za še enega v vrsti teoretičnih gurujev, sem vsako stran knjige še lažje obrnil in prebral. Več o knjigi najdete na http://www.zasluzek.org/uzivajmo-v-prodaji/
Že takoj na začetku sem bil navdušen nad dejstvom, da je v knjigi mnogo PRAKTIČNIH primerov pravilne prodaje in tudi povsem konkretni primeri nepravilne prodaje. Na ta način lahko vsak posameznik pri sebi presodi, ali je njegov aktualni način prodaje ustrezen ali ne. Ravno tako pa boste v knjigi Uživajmo v prodaji našli tudi nekaj preizkusov, ki bodo ob izpolnitvi vsakemu sporočili njegovo osebno poznavanje psihologije kupcev in ustreznosti odločanja v posameznem podjetju. Med drugim sem ugotovil, da se prodajalci vse prevečkrat postavimo v svojo kožo ob razmišljanju kako bi nek izdelek/storitev prodali drugemu podjetju. Veliko bolje pa je, če se znamo vživeti v vlogo kupca, in preko “njegovih oči” zaznati vse dvome, rizik in potencialna vprašanja, ki jih imajo kupci za nas, ter se na ta način ustrezneje pripraviti na vlogo nekakšnega svetovalca, ki mu stranka zaupa in ki stranki pomaga izbrati ustrezno rešitev. Knjiga Uživajmo v prodaji je res vredna vsakega evra!
Naj vas kljub temu opozorim, da knjiga Uživajmo v prodaji NI lahkotno poletno branje za kratkočasenje na plaži, ampak da gre za literaturo, katere vsebina se lahko uporablja na delovnem mestu prav vsak dan. Kot že rečeno, pa boste na zgornji povezavi našli še več zanimivega o tej knjigi.